mandag 2. mars 2009

UWC, u broke my heart

Jeg ble ikke innkalt til intervju.
Dette har trøstet meg:

"En liste over fine ting ved å IKKE gå på et UWC:
  1. Slipper stress (mange prøver, mye mer lekser, krevende pensum, press, eksamen på 17. mai - IB er hardt!!)
  2. Privatliv (slipper å dele soverom, fellesdusjer og mennesker rundt seg til en hver tid)
  3. Tid til familie og venner her hjemme
  4. Russetid! (trenger jeg si mer?)
  5. Lettere å få gode karakterer på norsk videregående - lettere å komme inn på drømmestudiet.
  6. Mer ferie
  7. Masse muligheter til å komme seg utenlands senere i livet. UWC er ikke eneste sjanse!"





Så ønsker jeg alle som skal på intervju lykke til..

3 kommentarer:

  1. Screw UWC.
    Russetiden kommer til å bli dødsbra, nursemobile! xD

    SvarSlett
  2. Også må du ikke glemme MEG! :D <3

    sarahmor

    SvarSlett
  3. Shit nei, det stemmer!
    SarahSarahSarahSarahSarah <3333

    SvarSlett