torsdag 7. mai 2009

Ta Meg Med

Bloggen min tar livet av meg. Jeg mener det, sånn på ordentlig! Jeg har dødslyst til å bytte til blogg.no.

Denne og neste uke er et helvete på skolen;
  • samfunnsfagprøve
  • samfunnsfagprosjekt
  • norskstil på 1000 (!!) ord
  • engelskprosjekt

Og når jeg omsider blir ferdig med alt dette her - er det tid for eksamner. Men jeg bare holder ut, for snart er det sommer, og da skal jeg bade, ligge i sola, kjøre båt, henge i Brekkestø, jobbe på Gamezone, reise til England og gå på Quartfestivalen.

Når jeg er litt fortvilet hjelper det veldig å høre på en veldig fin sang av Jan Eggum, som heter "ta meg med". Skulle gjerne lagt ut link, men fant den ikke på youtube, men hvis du er nysgjerrig og har spotify kan du søke på den der.

Jeg skal forresten bytte navn. Det blir noe slikt:
xAnex Danger Stranger von Krogh

2 kommentarer:

  1. Du blir jo aldri fornøyd med bloggen din!
    Fra posterous -> blogspot -> blogg.no?

    Tullehøne. :P

    SOMMEREN!! <3

    SvarSlett
  2. Jeg veit! x) Bestemmelsesvegring? Bare litt.

    Men jaaa; SOMMER <33

    SvarSlett