mandag 16. februar 2009

Apocillin 660 mg

Jeg har begynt på penicillin igjen. Jess, tredje gangen i år. Det gjør meg både kvalm og slapp - så derfor trøster jeg meg med min nye yndlingssjokolade; nemlig Hobby.

I dag fikk jeg tilbake naturfagsprøven min - fikk en 5'er (19/22 poeng). Fem er den høyeste karakteren jeg har fått i naturfag - og denne gangen jukset jeg faktisk ikke! Jeg fikk også ett poeng mer enn Jon Kristian, som alltid får minst en karakter høyere enn meg. Ha ha!

Denne fant jeg når jeg googlet "delt kjønnscelle". Syns den var litt søt. Også var det litt morsomt, fordi det ikke akkurat var det bilde jeg så etter..

Jeg har forresten bestilt ny mobil. Får den om 2-4 dager, jeg gleder meg!

xoxo

2 kommentarer:

  1. Kjipt med penicillin da :S ..

    Men grattis med prøven :P ..
    Og grattis med ny mobil :D !

    Og digger at du linker til alt mulig, det er konge :D !

    SvarSlett
  2. Takktakktakk! :-D

    Haha, jepp, jeg elsker å linke!

    SvarSlett