søndag 15. februar 2009

Dagen idag har vært en fin dag. (Ohoi, "dag" tre ganger i samme setning!)

Jeg ble vekket klokken ni da min bror fikk en kompis på besøk - det var ikke gøy. Jeg spiste stratos, semulegrynsgrøt og appelsin til frokost, mens jeg så på Bonanza. Det er ca favorittserien min!



Jeg har vært ute i snøen i to-tre timer i dag. Med min stolte ganger, altså. Jeg er ikke så veldig begeistret for ski, og spesielt ikke langrenn - som er det denne byen egner seg best til.



Denne sangen her er fæl:


2 kommentarer:

  1. omg! Ok, for det første: jeg ble nevnt i bloggen til Ane (og Brita!)! :D w00t FTW! For det andre: Åh, herregud for en sang! <3 at du ikke liker den, Anemor! Den var jo rett og slett... nydelig.. Jeg har ikke ord.

    Mvh (<---lol, se jeg er voksen! :D )
    Sarah.

    SvarSlett
  2. Sæææff blir du nevnt :-D

    Sangen er jo...bare...dritfin... :-|

    Deres ærbødigste
    Ane.

    SvarSlett