søndag 8. februar 2009

Snø & Aking

Hei:) 
Vil begynne å si god bedring til deg Ane, og jeg håper penicillin kuren virkelig tar knekken på "de jævlene"! 
  På fredag hadde vi hær i Bergen planleggingsdag på skolen, så alle hadde fri. Dette var til stor glede for alle, bortsett fra at jeg måtte stå opp klokken 8.00 for å skrive ferdig et norsk prosjekt, som måtte leveres inn på Itslearning klokken 14.00. Men ikke for å kjede dere med skolearbeidet jeg måtte gjøre, skal jeg heller fortelle om aketuren min på et av bergens syv fjell; Fløyen. Det er komt masse snø de siste dagene, så noen venner og jeg bestemte oss for å ta opp et av våre beste barndomsminner, næmlig; AKING :D Så vi kledde godt på oss, tok Fløy-banen opp, også bar det utfor bakkene! Vi holdt på å kjøre i grøften et par ganger, men hadde det kjempe morsomt!! Er dere nærme snøen og en bakke, vil jeg virkelig anbefale å ta beina fatt å suse utfor bakken;)
  Snøklemmer fra Brita ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar